Sunday 23 August 2009

Laupäev muffinitega.

Viimati poes käies sai küpsetamiseks martsipani ostetud. Mõtlesin, et tahaks kaks head asja kokku panna - martsipani muffinitega nimelt. Mõeldud, tehtud, oli vaja vaid vaba päeva oodata ja köögi vabanemist tüütutest lastest, kes majaomanikul külas. Võtsid nad ka alles aega ja suutsid köögis hirmsama segaduse teha. No ei saa mina aru, kas inimestel ei ole silmi peas või võtab see tõesti käe küljest, kui vaja natukene koristamisega tegeleda. See selleks, vähemalt on nad läinud nüüd.

Olen muffineid oma paar aastat teinud ja alati seda retsepti kasutanud. Täidiseid olen proovinud erinevaid. Mehe lemmikuks on kujunenud kuivatatud puuviljad. Hea ja lihtne teha vähemalt. Mulle endale väga meeldib õunte ja kaneeli lisamine ka. Kõige teistsugusem on siiamaani olnud shokolaadikreemi täidisega (natukene taigent alla, kreemi keskele ja natukene taigent peale), peale sai veel kookoshelbeid iluks puistatud. Ja väga hästi tuli välja, kreem püsis ilusti sees.

Seekord olin liialt laisk, et martsipani riivida vms ja köögikombaini meil ka elamises ei ole. Partsipanist tegin väikesed pallid, mis ma lõpus lihtsalt tooresse taignasse keskele lükkasin. Samas olin esimest korda usin ka segasin kõik ained käega segi, siiamaani olen miksrit kasutanud. Muffinipaberid panin seekord tavalisele ahjuplaadile. Mul on õige vorm ka, kuid see on imepisikeste ja madalate muffinite jaoks ja korvid on tunduvalt kõrgemad. Läksin kergema vastupanu teed seekord. Eks seda oli tunda ka, sest ahjust tulid välja kõik muffinid lopergused ja erinevate kujudega, sest ma nad ikka tihedalt üksteise kõrvale panin. Välimus välimuseks, aga maitse oli neil imeline nagu alati :) Kindlalt üks lihtsamaid ja maitsvamaid küpsetisi.
(Mu telefon tegi seekord üllatavalt hea pildi..)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...