Saturday 18 July 2009

Karjäärinaine

Mina kui siiski karjääriinimene (oma pika karjääritee alguses veel, aga siiski), tahan ikka edasi jõuda. Kolmapäeval sai see kauaoodatud intervjuu tehtud. Enne seda sai ikka raamatust tarkusi loetud ja mees andis nõuandeid ja Google on parem leiutis kui ratas (ausalt!). Sai end ilusti korda sätitud, et ma igati professionaalne välja näeksin jne. Intervjuu tegi meie operationsi juhataja, kes on selline asju suht kergelt võttev tüüp, kuid mul isiklikult ei ole temaga eriti kokkupuudet olnud, teretame ja see on ka kõik. Olid sellised tüüpilised küsimused, et miks ma seda tööd tahan, mida ma selles ja tolles situatsioonis teeksin jne. Ei jõudnud küll oma kõiki power catch sõnu ära öelda, aga enda meelest läks hästi. Jäi küll kripeldama ta lause, et enamasti lähevad sellele tööle need, kes on firmas kaua aega töötanud. Minul ju vaid 13 kuud alles täis sai! Lisaks oli samale kohale kandideerimas 6 muud inimest ja neist kahel oli üle 20 aasta kogemus (segased!). Muidugi palusin tagasi-sidet, isegi kui see ei ole positiivne uudis.

Eile keset mu päevaund tuli juhatajalt kõne. Mu sisetunne oli õige, ja seda kohta ma ei saanud. Küll kiitis ta aga mind oma hea 10 minutit, et ma suutsin teda tõsiselt üllatada jne. Ju arvas, et ma mingi järgjekordne lollike idaeurooplane olen, aga näitasin neile, milleks võimeline olen! Igatahes oli ta suuremale ülemusele ja minu enda juhatajale mu potentsiaalist teada andnud ja soovis edu, kui järjekordsed vabad kohad kusagil tulevad. Siiski tahaks ma sisimas müügijuhatajaks saada, kuid enne seda on vaja üks koolitaja kursus kätte saada, mida ma jaanuarist saadik ootan, aga väidetavalt ei ole midagi toimunud. Eks ma siis pean veel natukene ootama ja küll tuleb minu aeg särada ja vähe tähtsamat tööd teha!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...