Tuesday 7 July 2009

Internetielu.

Twitter on täiesti sõltuvust tekitav. Seda eriti bussiga sõites, kui raamat on koju unustanud. Ma homme üritan tööle sõita sedasi, et loeks ikka raamatut, mitte ei klõpsiks oma telefoniga keset ööd säutsujas. Sellel oli vahva link, millega sain endale siia kõrvale ka väikese akna üles panna. Kõik sadakümme lehte peavad ju üksteisega ühenduses olema. Kui seal midagi kirjutada ei ole, siis uusi taustateemasid on ka huvitav otsida. Ahjaa, kui keegi teab head lehte, kust saaks Bloggerile kenasid taustu, siis oleks väga armas, kui te selle mu kommentaaridesse jätaks.. Guugeldasin küll ja küll, kuid paljud ei hakka miskipärast ei uues ega vanas versioonis tööle ja ei ole endal viitsimist ja oskusi, et midagi rabavat ise siin teha. Ning ei ole piisavalt raha, et selle eest kellegile teisele maksta :D

2 comments:

  1. www.blogskins.com on mu lemmik, kust inspiratsiooni otsida.

    ReplyDelete
  2. Oh, aitäh! Ma kunagi ammu isegi teadsin seda lehte ja üritasin muudkui leida nüüd, kuid ei tulnud aadress meelde (nii blond ma nüüd ka ei ole ju..) :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...