Monday 29 June 2009

Ei midagi olulist

Jube palav ja umbne on! Eile õhtupoolikul tuli korralikku äikest ja vihma ning ma ei imesta, kui täna sama tuleb.

Sel nädalal naudin oma nelja vaba päeva. Esimene päev sai ostlemas käidud, teine päev käisime toidupoes, täna käisime korraks pargis ja nüüd logeleme niisama. Homme tuleb ka logelemine ilmselt. Toitu üritame shoppamas üldiselt võimalikult vähe käia. Pigem paar-kolm korda kuus teeme suuremad käigud, mille käigus piisavalt pastat ja nuudleid ja muud vajalikku kokku ostame ja siis vaid vajadusel võileivamateriali ja mahla-koolat käime juures ostmas. Meie oleme selle süsteemiga väga rahul. Väga grown-up ju :))

Aga üldiselt on igav, midagi rabavat ei juhtu. MJ suri, aga seda oli ju oodatagi. Reedel käime Croydonis Home Office-s ja saan ma oma residendi staatuse lõpuks siin.. Olen üle aasta tööd rabanud teha. Ja siis veel neli aastat ja saan Briti passile kandideerida, mida ma vaevalt teen.. Ei ole mõtet, kui ei taha siin riigis vanaks saada. Aga hea teada, et see võimalus on.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...