Sunday 11 January 2009

Pyhad ja puhkus

Suured pyhad on l2bi ja ma ei olegi saanud siia kirjutada, kuidas meil need l2ksid.

23ndal detsembril oli mu kylmetus eriti kole ja esimest korda poole aasta jooksul, mis ma oma firmas t88danud olen. Sain veel suurelt juhatajalt k6ne, et kas ma ikka t6esti saa t88le tulla ja ehk t88l oma rohte v6tta. Ytlesin ei ja j2ingi koduseks. 24ndal siin riigipyha ei ole, tundsin end juba natukene paremini ja olin ilusti t88l. 25ndal oli mul kodune p2ev. Yks s6ber pidi meile j6ulul6unale tulema, seega 2rkasime juba kell 8 yles, et kokkama asuda. Tegin hunniku piparkooke

Esimest korda elus sai ise piparkoogitaigent tehtud, mille ma paar p2eva varem valmistasin. Tulemusega olen ylimalt rahul, lausa uhke olen enda yle! Ja glasuuriga ma ei hoidnud kokku ka :D

Tegime veel kartuleid ja kalkunit ja salatit ja pehmet piparkooki tegin ka. Kylalist ei tulnud ega tulnud, seega asusime l6puks kahekesi s88ma. Olin endale isegi h66gveini lubanud, millest ma aga vaid yhe klaasi j6udsin 2ra juua. K6hud t2is, pea natukene uimane otsustasime hoopiski 2ra magama minna. Ja oligi see meie uhke ja suur j6ul. Tegime end enne muidugi ilusaks ka, mul olid lokid peas ja meik n2os ja puha. Aga ylimalt m6nus oli sedasi kahekesi. Piparkooke ja pehmet piparkooki jagus meil ikka ka uueks aastaks :D

Aastavahetus oli meil palju vaiksem. 31sel olin ma taas hilises vahetuses t88l ja umbes kella 23 paiku j6udsin alles koju. S6ime, j6ime paar rummikokteili ja vaatasime telerist ilutulestikku, mis Big Beni juures oli ning oligi k6ik. 1sel tegin t88l yletunde, sai hommikul kella 6st 6htul kella 22ni t88l oldud.

Nyyd olen ma puhkusel. T2na hakkan ilmselt juba vaikselt kotti pakkima ja end valmis s2ttima (manikyyrid-pedikyyrid). Esmasp2eval s6idame Gatwicki lennujaamast Eestisse. Minu kallis mees ja mu kodused kohtuvad esimest korda. Saab huvitav olema :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...