Sunday 2 November 2008

T2histamist kuhjaga

Nii kymaks on l2inud, et t2na 2rkasin kell 5 hommikul yles, et rohkem riideid selga panna. Kuna eile l2ksime Rga v2ikese tyliga voodisse, siis ei olnud mingit sooja kallit, hoopis v6itlu teki yle ja mamagan otse akna all ning majad ei ole siin just eriti h2sti soojustatud. See-eest magasin keskp2evani (eile k2isin t88l lisap2eva tegemas) ja tegin siis lepituseks pannkooke hommikus88giks. L2ksid asja ette.

6ues oli t2na tuuline ja vihmane, seega tegime kiirepoering. Esmalt Sainsburysse ja sii Lidlisse, sest m6ned asjad on paremad/odavamad yhes poes, teised teises ja meil ju majanduslikult natukene raske olukord. Koju tagasi j6udes veetsin oma kaks tundi k88gis. Valmis sai umbes kolm plaadit2it shokolaaditykikestega kypsiseid, paras karbit2is kartulisalatit ja kotlete ka. Nende kahe viimase kohta tuleb 8elda, et eestimaiste toodetega on need tunduvalt paremad, aga R ikka s6i ja kiitis. Ise sai ka natukene ylelii kypsiseid mugitud (homme peale t88d l2hen vaatan poodidest, kas normaalse hinnaga kaalu leiab, ses pikalt enam nii j2tkuda ei saa).

Nyyd vaja varsti tuttu minna, et paari tunni p2rast 2rgata, ses varajane vahetus homme t88l. 6nneks vaid kaks p2eva ja siis 6 p2eva kodune, sest v6tsin paar puhkusep2eva. Homme vaja Rile synnakink ka 2ra osta, sest esmasp2eval saab ta aastakese vanemaks. Kypsisetordi teen ka 6htul valmis, et see ilusti 88 l2bi saaks kylmikus olla ja esmasp2eval meil ikka synnip2evatorti ka oleks, et p2ev v2he erilisemaks teha.

Teisip2eval kauaoodatud USA valimised ja eks siis j2rgmine syndmus mu enda suur juubel, mis tundub tulevat mu elu vaikseim synnip2ev. Ei usu ma, et R torti teha oskab ja alkoholitarbimine on meil ka yliminimaalne ju. Aga ehk ongi sedasi vahelduseks hea :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...