Saturday 8 November 2008

Pidustused poolenisti läbi. Synnipäevaks tehtud küpsisetort oli üle mõistuse hea ja teisipäeva öö istusime üleval ja vaatasime valimisi. Okei, mina tegelikult vahepeal tunnikese tukkusin ka, aga kui lõpptulemus käes oli, siis ärkasin just üles. Olime rohkem kui õnnelikud. Eile sai paar ajalehte ka ostetud, mis R kavatseb alles hoida, et lastelastele näidata :D

Ostsin endale lõpuks kaalu ära ja järjepidamiseks märkmiku ka. Täna alles teine päev ja eile R tahtis, et ma järgmisel päeval küpsiseid teeks. Tegin küll kurja nägu, et ise tahtis, et ma oma toitumist jälgiks ja siis tahab, et ma küpsiseid teeks, aga ta lubas mul silma peal hoida. Hommikul siis tegingi rosinate ja kookosega küpsiseid ja ise olen tänase päeva jooksul vaid kaks söönud ja rohkem ei kavatse ka. Kui ikka asi kätte võtta, siis leian endal selle iseloomu ikka ka, muidu mõtlesin muudkui, et mul see suht raske. Ei ole! Veel :D Igatahes motivatsiooni jagub ja tuleb iga korraga rohkem juurde, kui ükskõik millise püksipaari endale jalga vean ja hästi ei taha mu kumerustest üle tulla. Küll varsti tulevad ludinaga ja nii, et jääb ruumi ülegi! :)

Täna alustasin teise käpikuga, mille ilmselt tänase õhtu jooksul lõpetan. Siis teen sobiva mütsi ka juurde, sest paar päeva, kui meil õues suht külm oli, siis hakkasid mu kõrvad üle mõistuse palju valutama. Eestis sai vabalt veel -15kraadigagi ilma mütsita käidud, siin juba paari miinusega ägisen. Ilmselt hakkan vanaks jääma. Igatahes juba planeerin peale oma salli-käpikute-mütsi tegu kampsunit ka teha ehk :)

Tuleb tõdeda, et kui end sundida vähe positiivsemaks, siis lihtsalt oledki positiivsem ja mul juba paar päeva tuju laes olnud. Mõnus!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...