Thursday 30 October 2008

Vanaemastumine

Ilm on siin järsku väga külmaks läinud ja eriti annab seda tunda, kui ma varajastel hommikutundidel lähen ja hilistel tule töölt. Unustasin aga siia olides oma sooja salli kaasa võtta ja otsustasin, et ei hakka midagi uut ostma, teen hoopis ise uue. Ei mäletagi, kuna vimati kudusin, ega ilmselt aasta alguses, aga kuna Eestist sai kõik oma vardad kaasa veetud, siis miks ka mitte. Eile oli see tore palgapäev ja sai siis poest lõng muretsetud ja õhtul alustasin kudumisega. R vaatas ja imestas, sest ta ei ole mind veel kudumas näinud, aga mul oli täitsa uhke tunne. Üle poole on juba sallist valmis ja peaks olema piisavalt lõnga alles, et saan kindad ka teha. Siis võib talv tulla, vaid tööl käimiseks on saapad puudu.

Täna käisime poeringil ja tegin siis suure lõuna meile - ahjukartuleid, kaste, kana, kooki ja natukene hiljem küpsiseid ka. Seda viimast rohkete shokolaaditükkidega ja topelt koguse võrreldes eelmise korraga, sest siis said need liiga ruttu otsa. Nüüd külitame voodil, tema loeb, mina koon ja süda suht läigib magusast. Homsest lähen jälle dieedile :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...