Friday 17 October 2008

Targutamist

Mul tulevad viimasel ajal v2ga imelikud isud peale. N2iteks eile tuli mul mannapudru isu peale. Imelik on aga see, et ma ei ole seda aastaid s88nud, kuid heldimusega tuli meelde, kuidas mu ema seda ikka aeg-ajalt tegi. J2rgmine kuu uurin siin poodidest, kas seda leian. J2rgmise kuu plaanis on ka kypsisetorti teha, mida ma viimati sain ilmselt algklassis k2ies klassi6htul. Taaskord v2ike p6nevus, et mis varianti kypsiseid ma siit leian, kuid midagi kindlasti. Can't wait! Mu suure kypsetamise isu juures v6tsin aga t2na raamatukogust paar dieediraamatut ka. Ehk tuleb k6vasti motivatsiooni peale. Loota ju v6ib!

Hiljuti saime natukene targemaks ka. Nimelt teadis R v2ita, et Pushkinis oli aafriklase verd. Ei osanud ma midagi kosta ja otsisime natukene Wikipediast siis ja tuli v2lja, et tal t2iesti 6igus! Tema vana-vanaisa oli Abram Petrovich Gannibal, kes oli yks Aafrika prints, kes sattus Peeter Suure 6ukonda ja juhtumisi pandi ta Tallinnat juhtima, mis t2hendab, et kymme aastat juhtis Eesti pealinna mustanahaline mees. Ha, teile kitsarinnalistele rassistidele! :P Ei, huvitav on ikka selliseid uusi teadmisi avastada :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...