Sunday 12 October 2008

Läänerindel muutuseta

Mitte, et kiire oleks olnud, hoopis vastupidi, aga ei ole kirjutama kutsunud.

Värvisin juukseid jälle, juba paar nädalat tagasi, ja olen täiesti brünett nüüd. Tumepruunide, peaaegu mustde juustega. Väga rahul olen ise ja kavatsengi seda karvna nüüd jääda.

Teisipäeval nägin lennujaamas Paris Hiltonit. Poseeris kõvasti paparatsodele ja oli lühem kui ma arvasin. Huvitav oli ikka.

Kõva küpsetamine on mu kehale juba jälje jätnud ja tööriided hakkavad kitsaks jääma. Peaks midagi ette võtma.. Otsisin täna sammulugeja välja ja sõin lõpuks normaalse koguse putrtu homikusöögiks, mitte nagu eile, kui umbes 20 pannkooki sai ära hävitatud. Majanduslikel põhjustel ei saa nüüd paar nädalat õnneks küpsetada ja saab ehk end käsile võtta. Järgmine kuu on aga meil mõlemal sünnipäev ja peale seda jõulud.. Aga need sündmused ei tule eriti rikalikud nagunii.

31. detsembril olen hilises vahetuses tööl, lõpetan kell 22:30. Tahtsin seda vabaks võtta, aga ei lastud. Jobud. Vähemalt jõulud on vabad.

27ndal lähen ma lõpuks oma turvapääsmele järgi. Aega võttis see sii neli kuud, aga tehtud sai. Saan lenujaamas siis turvatsoonis lõpuks töötada, kift.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...