Friday 24 October 2008

Girl who ate the world

Ma olen kohe kindlasti yks neid inimesi, kes pingelisemas olukorras hakkavad rohkem s88ma. Kohe t6siselt, pidevalt s88ks ja k6ht on pidevalt tyhi ka. Lisaks sellele tahan ma aina rohkem syya teha ja kypsetada. 6nneks selles muutun ma ka aina osavamaks. T2na kavatsen raamatukogust kogu vedada hiiglasliku kypsiste kokaraamatu ja mida k6ike sealt teha ei tahaks. Yksp2ev tegin R-le t2iesti tavalist 6unakooki purukattega ja tema muidugi kiitis taevani. Tavalised p2rmitaignast kuklid meeldivad talle ka ja eriti n2mma on, kui rosinaid ka sisse panna. Eks ma vaikselt yritan uusi asju ka proovida, j2rgmine kuu on plaanis kypsisetort ja j6ulude ajal tahaks piparkooke t2iesti ise teha ja ei saa 2ra oodata vastlap2eva, et siis p2ris ise vastlakukleid teha. Mu k6ht hakkab vaikselt liiga k6va h22lt tegema siin, vaja varsti koju 2ra minna.. :P

PS! Mingi imelik fenomen, et alati kui k6ht tyhi on, siis uurin ma huviga igasuguseid kokandusblogisid ja muid saite.. Minus peitub vist v2ike masohhist..

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...