Thursday 14 August 2008

T88, kodu ja raamatud

Yhe raamatu lugesin l2bi ja tuleb tunnistada, et ootasin rohkemat. Siiski sooviks filmi ka kunagi 2ra n2ha. Kui minusugune totu juba algusest peale yhte meest m6rvas kahtlustab ja see t6eks osutub, siis ei ole see krimka nii hea midagi. Alustasin j2rgmisega ka, kuid olen veel liiga alguses, et mingeid kommentaare anda. Tundub natukene veniv esialgu, aga loodetavasti suudab see mind veel yllatada. Muidu teadmiseks, et siin loen ma raamatuid inglise keeles. Eestikeelsetest raamatutest v6tsin ma kaasa vaid "Wikmani poisid" ja see juba ammu l2bi sai.

Igatahes peale eilset terve p2ev voodis vedelemist tulime t2na v2lja ka. Muidugi m6ni meist oleks soovinud seda sama ka t2na teha, aga ma h2sti ei viitsi enam. Ilm on kyll natukene jahe ja v2ga tuuline, aga pole hullu. Teeme oma pooletunnise jalutusk2igu Tescosse ja eks ole n2ha, kas sealt tagasi tuleme ka jala v6i hoopis bussiga. Igatahes on oodata ypriski head jalutusk2iku, mis meie kosunud kehade vaid head teeb ja 6htul loodetavasti une varakult toob, sest vaja homme taas t88le minna.

T2ienduseks eelmisele kommentaarile, et ahjupannkook tuli eriti tobe v2lja ja ma nimetasin seda liialdamata crapy'ks. Iseenesest maitse oli hea, aga v2lja n2gi see nagu L6una-Eesti maastik ja kuna meie totakas majapidamises ei ole kypsetuspaberit, siis pidin fooliumiga l2bi ajama ja sellele j22b ju k6ik nii vastikult kinni. Pajaroog tuli aga see-eest imehea ja sain h2sti kiita selle eest :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...