Tuesday 5 August 2008

Oh, mis kaunis esmasp2ev.

T2na sai ypriski pikalt raamatukogus istutud ja siinset asja aetud. L6puks leidsin teema, mis v2hegi normaalne on, aga eha arvata on, et otsin edasi kuni midagi veelgi paremat (ja lihtsamat) leian. Ilmselt homme transpordin blogger.ee postitused ka siia. V2hemalt tegemis nyyd, aga see kannatab t6siselt oma arvuti puudumise all.
Ma olen aina rohkem kypsetama asunud ja mu teine pool on vaid r66mus selle yle. Eile tegin elus esimest korda Kirjut koera ja yllatavalt hea tuli. T2na r66mustasin musikest hommikul pannkookidega. Lisaks sellele majandamisele kramisin k88ki ka, mis kolme inimese ja kahe kassi olemasolu t6ttu ypriski kergelt oma v2rskuse kaotab. V2hemalt nyyd paar korda hea kokata. Muidu meie olemegi suht ainsad, kes kokkavad, sest kallis majaomanik s88b pea vaid valmistoite ja kylmutatud asju. Maiustusi ka suht palju, kuig ta vist omaarust dieedil..
Juuksed v2rvisin ka t2na erkpunaseks (ehk lihtsalt v2rskendasin v2rvi).
Nyyd l2hen PS3/a edasi m2ngima. Me kahepeale "Ratchet ja Clanki" m2ngime. m6ndasid kohti oskab Tema paremini, m6ndasid mina, aga muidu on tema sellst tykk maad rohkem s6ltuvuses :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...